Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies.
Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności.
city break

Uzupełnienie ogólnych warunków uczestnictwa - Informacje dodatkowe

Uzupełnienie ogólnych warunków uczestnictwa - Informacje dodatkowe

Wyszukaj ofertę

Kierunek:
od:
do:
Dorosłych:
Wiek dziecka 1:
Wylot z:

Nasze City Break  to oferta skierowana do wszystkich, którzy chcą naprawdę poznać słynne atrakcje turystyczne największych metropolii naszego kontynentu– Londynu, Rzymu, Mediolanu, Paryża, Rzymu, Barcelony, Madrytu, Lizbony, Oslo, Sztokholmu, Kopenhagi i Moskwy i w pełni rozkoszować się niecodzienną atmosferą tych miast. Miejsc najchętniej odwiedzanych przez turystów z całego świata gdzie również nie może zabraknąć i Państwa!  Dodatkowe atuty tej oferty to wygodna i szybka podróż samolotem, wyloty z wielu miast Polski, położenie hoteli i doskonali piloci prowadzący te wyjazdy.      


Zanim kupicie Państwo wycieczkę koniecznie i dokładnie przeczytajcie ofertę, Ogólne Warunki Uczestnictwa w imprezach turystycznych organizowanych przez REGENT oraz poniższe informacje.

Promocje!  Warto co jakiś czas odwiedzać naszą stronę oraz facebooka ponieważ to właśnie tam odnajdziecie Państwo najnowsze promocje. Polubcie nas też na facebook.com/biuropodrozy.regent

Rezerwacja  wyjazdu może być dokonana bezpośrednio w Biurze Podróży REGENT, osobiście, telefonicznie lub przez stronę internetową www.regent.pl  lub w jednym z licznych biur agencyjnych na terenie całej Polski. Lista takich biur znajduje się na www.regent.pl w zakładce ”Nasi Agenci”. Niezależnie od miejsca i sposobu dokonywania rezerwacji cena wycieczki jest zawsze taka sama!!! Pamiętajcie też żeby podać nam dokładnie swoje dane! W szczególności numer telefonu, adres zamieszkania, datę urodzenia, rodzaj, datę ważności oraz numer dokumentu, z którym będą Państwo podróżować (paszport lub dowód osobisty w UE). Przy zakupie wymarzonego wyjazdu otrzymają Państwo druk umowy rezerwacji. Znajdują się na nim wszystkie niezbędne informacje dotyczące podróży, m.in. godzina, miejsce wylotu oraz wykupione świadczenia. Na 48 godzin przed wylotem prosimy o potwierdzenie godziny wylotu. Można tego dokonać telefonicznie lub przez agenta, u którego wykupili Państwo wycieczkę.

Cena wyjazdu nie obejmuje transferów lotniskowych ani wydatków związanych z realizacją programu - biletów wstępu, przejazdów komunikacją miejską, lokalnych przewodników, taksy hotelowej,  itp. Przy każdym programie w punkcie "Cena nie obejmuje" wskazujemy kwotę, którą należy przeznaczyć na wyżej wymienione wydatki. Wszystkie dodatkowe usługi organizuje pilot, który na zakończenie wycieczki rozliczy się z Państwem z wydanych pieniędzy, przedstawiając rachunki do ewentualnego wglądu.

 Wyjazd realizowany przy minimum 15 osobach w grupie( czasami mniejszych). Na miejsce wylotu z kraju turyści przyjeżdżają własnym transportem i na własny koszt. Na grupę składają się uczestnicy przylatujący na miejsce imprezy z różnych lotnisk kraju o czasie wylotu/powrotu przewidzianych dla tych lotnisk. Spotkanie z pilotem lub przedstawicielem naszego biura w zależności od miejsca wylotu następuje na lotnisku w kraju lub kraju docelowym. Przed wyjazdem otrzymacie Państwo tzw. INFO zawierające informacje takie jak: numer Państwa rezerwacji przelotów, miejsca i godzin zbiórki oraz przelotu, nr telefonu pilota i miejsca spotkania z nim, które ze w zależności od miejsca wylotu może nastąpić  na lotnisku w kraju lub kraju docelowym oraz inne informacje istotne dla Państwa podróży.

Na lotnisku w Polsce na 2 godziny przed wylotem należy udać się na odprawę biletowo-bagażową. A później przejść odprawę biletową i przejść do strefy bezcłowej. Pracownik punktu odpraw prosi o podanie imienia i nazwiska, kodu potwierdzenia oraz okazanie dokumentów podróży. Odprawiany bagaż jest ważony i wysyłany do luku bagażowego samolotu.

Czas trwania wyjazdu podajemy w ilości dni trwania imprezy turystycznej. W czas trwania wyjazdu jest wliczona podróż samolotem. Dzień pierwszy i dzień ostatni imprezy turystycznej są dniami podróży. Długość pobytu w tych dniach jest ściśle powiązana z rozkładem przejazdu/przelotu. Godziny wyjazdów/przelotów podane w katalogach są godzinami przewidywanymi i mogą ulec zmianie. O wszelkich zmianach w tym zakresie Klient jest powiadamiany przez REGENT pisemnie.

Przeloty realizowane są na bazie usług rejsowych przewoźników tradycyjnych jak i tzw. Low Costów.

Obsługa samolotu – w  przypadku zagranicznych linii lotniczych obsługa nie mówi w j. polskim jednak można porozumieć się zawsze w j. angielskim.

CateringRegent nie gwarantuje bezpłatnego cateringu na pokładzie samolotu podczas przelotów. Jest jednak możliwość zakupu posiłku w barze obsługiwanym przez stewardessy.

Przelot opóźnienia przelotu wynikają najczęściej z warunków atmosferycznych lub innych zakłóceń, na które REGENT nie ma wpływu( np. strajki, awarie techniczne, obostrzone przepisy bezpieczeństwa itp.). Zasady odszkodowań i pomocy dla pasażerów uregulowane są w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady nr 261/2004 z dn.11.02.2004 oraz polskiej Ustawy Prawo Lotnicze. Zgodnie z tymi uregulowaniami pasażer ma prawo złożyć reklamację do przedstawiciela właściwej linii lotniczej a w przypadku odmowy  może złożyć skargę do Urzędu Lotnictwa Cywilnego ul.  Żelazna 59, 00-848 Warszawa.

Bagaż  wliczony w cenę wyjazdu to 1 sztuka bagażu podręcznego o różnych wymiarach w zależności od linii lotniczych. Opcjonalnie można dokupić bagaż główny, inaczej rejestrowany podczas dokonywania rezerwacji.   Za nadbagaż należy uiścić dodatkową opłatę na lotnisku według taryf danego przewoźnika. Przewoźnik może zabrać dodatkowy bagaż wyłącznie w przypadku wolnej pojemności bagażowej. Cenne rzeczy takie jak pieniądze, dokumenty, sprzęt fotograficzny, komputer prosimy zabrać ze sobą do bagażu podręcznego. Przedmioty ostre i niebezpieczne (scyzoryki, nożyczki, pilniczki do paznokci, ostre narzędzia, wędki, rakiety tenisowe) prosimy spakować do bagażu głównego, w przeciwnym razie zostaną one bezzwrotnie zarekwirowane.

Bagaż należy dokładnie oznakować  imieniem, nazwiskiem i adresem a dowód nadania bagażu  koniecznie przechowywać do końca rejsu samolotu. Bagaż jest zawsze ubezpieczony w ramach biletu a wysokość odszkodowań za  zagubiony lub zniszczony bagaż określa Konwencja Warszawska. W razie zginięcia/zniszczenia bagażu należy zgłosić się natychmiast do stanowiska linii lotniczej, okazać dokumenty podróży i nadania bagażu oraz wypełnić tzw.  dokument PIR ( Property Irregulaity Report) i przekazać go linii lotniczej a kopię zachować dla siebie.  REGENT nie gwarantuje przewozu bagażu specjalnego (wyposażenie sportowe, wózki inwalidzkie). Transport tego typu bagażu dozwolony jest po uprzednim zgłoszeniu w danych liniach lotniczych, za dodatkową opłatą. Informacje o opłatach za przewóz tego typu bagażu jest dostępny w danych liniach lotniczych, które to są wyłącznie  odpowiedzialne za organizacje i przeprowadzenie transportu oraz pobieranie opłaty. Transport bagażu specjalnego z /do lotniska  - do/z hotelu odbywa się na koszt i ryzyko Klienta.

Płyny w bagażu podręcznym podlegają następującym ograniczeniom urzędowym: Płyn musi znajdować się w pojemniku o maksymalnej pojemności 100 ml. Wszystkie pojemniki z płynami nieprzekraczające limitu 100 ml pojemności powinny swobodnie mieścić się w przezroczystej, zamykanej torbie plastikowej o pojemności 1 l i wymiarach 20 x 20 cm. Torbę plastikową należy oddzielnie przedstawić do kontroli bezpieczeństwa. W przypadku niespełnienia powyższych wymagań płynów należy się pozbyć przy punkcie kontroli bezpieczeństwa.

 

Pilot  – opiekuje się grupą i jest odpowiedzialny za techniczną realizacje imprezy turystycznej. Służy pomocą i ogólnymi informacjami o danym miejscu. Nie ma uprawnień do oprowadzania po obiektach muzealnych. Tym zajmują się przewodnicy  lokalni często za dodatkową opłatą. REGENT zapewnia opiekę pilota od momentu rozpoczęcia imprezy do momentu jej zakończenia. W przypadku korzystania z usług lokalnych przewodników polski pilot pełni rolę tłumacza.

Transfery  lotnisko – hotel – lotnisko są realizowane w zależności od ilości uczestników mikrobusem,  autokarem lub komunikacją miejską/podmiejską. Realizatorem transferów są lokalni przedsiębiorcy.

Zakwaterowanie odbywa się w hotelach o kategorii określonej w programie. Podana kategoria hotelu jest zgodna z nadaną kategorią według norm obowiązujących w danym kraju. Nie można więc w związku z tym porównywać obiektów tej samej kategorii w różnych krajach.

Doba hotelowa  zazwyczaj rozpoczyna się o godz. 12 lub 14 a kończy o godzinie 10 lub 12 dnia następnego.  W dniu wyjazdu pokoje należy opuścić do tej godziny. W przypadku, gdy rozpoczęcie podróży powrotnej jest zaplanowane w godzinach wieczornych,  bagaż można pozostawić w wyznaczonym przez hotel miejscu lub przechowalni bagażu.

Pokoje- oferta nasza oparta jest na standardowych, pokojach dwuosobowych z łazienką z możliwością dostawki. Pokoje wyposażone są  w dwa oddzielne łóżka lub jedno tzw. małżeńskie. Nie wszystkie hotele ( szczególnie  o standardzie**/***)  dysponują pokojami trzyosobowymi dlatego też może się zdarzyć, ze trzy osoby zostaną zakwaterowane w pokoju dwuosobowym z dostawką dla trzeciej osoby. Wstawienie dostawki  ( z reguły to rozkładane lub mniejsze łóżko) do pokoju wiąże się z ograniczeniem powierzchni i może stanowić pewne utrudnienie. Osoby podróżujące samotnie, chcące uniknąć dopłaty za pokój jednoosobowy, mogą za zgodą REGENT starać się o dokwaterowanie do pokoju dwu lub trzyosobowego, jednakże REGENT z przyczyn obiektywnych nie może tego gwarantować. W tej sytuacji uczestnik jest zobowiązany dopłacić za pokój jednoosobowy. Informacje o konieczności dopłaty zostaną przekazane uczestnikowi najpóźniej na 7 dni przed wyjazdem.  Pokojem 1-osobowym może być pokój dwuosobowy przeznaczony do zakwaterowania pojedynczej osoby.

Udogodnienia hotelowe - zwracamy tez uwagę na dodatkowe opłaty stosowane w niektórych hotelach za korzystanie z wielu udogodnień takich jak sauna, jacuzzi, sejf, wynajem lodówki etc.. Prosimy też pamiętać, że  korzystanie z zawartości mini baru w pokoju  jest odpłatne. Wykonywanie połączeń zewnętrznych z aparatu telefonicznego znajdującego się w pokoju jest także odpłatne(bezpłatne wewnątrz hotelu) i  winno być uregulowane w recepcji przed wyjazdem.

Energia elektryczna –napięcie elektryczne w większości hoteli wynosi 220V. Jednakże w niektórych krajach może być odmienne. Niektóre urządzenia elektryczne  wymagają specjalnej wtyczki. Odpowiednie adaptatory, za dodatkową opłatą, można wypożyczyć zazwyczaj w recepcji hotelu.                                                                                                    

Hałas - zwracamy też uwagę, że hotele oferowane przez REGENT to przede wszystkim hotele miejskie. Ruch uliczny, podjeżdżanie/odjeżdżanie autokarów z turystami do/z hotelu  odbywa się przez całą dobę.                

Doba hotelowa  zazwyczaj rozpoczyna się o godz. 12 lub 14 a kończy o godzinie 10 lub 12 dnia następnego.  W dniu wyjazdu pokoje należy opuścić do tej godziny. W przypadku, gdy rozpoczęcie podróży powrotnej jest zaplanowane w godzinach wieczornych,  bagaż można pozostawić w wyznaczonym przez hotel miejscu lub przechowalni bagażu.

 

Wyżywienie:
Śniadania – kontynentalne.
To skromny posiłek złożony z reguły z pieczywa, nabiału lub dżemu( rzadko z wędliny) oraz kawy lub herbaty. Serwowane są w restauracji hotelowej w ściśle określonych godzinach.  Wybierając się na śniadanie prosimy wziąć pod uwagę ustaloną z pilotem godzinę zbiórki i ewentualność wystąpienia kolejki oczekującej na wydanie śniadania  i możliwość wydłużenia się planowanego czasu spożycia śniadania. Należy pamiętać, że z restauracji nie wolno wynosić posiłków.                                                                                                                                                             

Suchy prowiant. Ze względów organizacyjnych związanych z wczesnoranną porą wyjazdu z hotelu śniadanie może  być przygotowane i wydane przez hotel na drogę w postaci pakietu śniadaniowego. Zamówienie takiego pakietu należy zgłosić pilotowi lub recepcji hotelu dzień wcześniej.

Obiadokolacje. Gorący dwudaniowy posiłek serwowany w porze popołudniowej lub wieczornej - bez napoi. W niektórych ofertach wliczony w cenę – w niektórych za dodatkową opłatą. Obiadokolacje za dodatkową opłatą są organizowane przede wszystkim na mieście w restauracjach szybkiej obsługi. Czas i miejsce spożywania obiadokolacji ze względu na przebieg realizacji programu oraz godziny przylotu/wylotu jest uzależniony od decyzji pilota wycieczki. Brak w programie możliwości dopłaty oznacza, że REGENT nie organizuje obiadokolacji. Jednakże w trakcie wycieczki pilot daje czas wolny jak również przedstawia propozycje okolicznych restauracji w których można spożyć posiłek.

 

Program zwiedzania  jest programem ramowym.  Zwiedzanie odbywa się w grupie komunikacją miejską i/lub podmiejską, która w wielkich aglomeracjach miejskich jest najdogodniejszą i najszybszą formą przemieszczania się. Pragniemy także zwrócić Państwu uwagę , że do niektórych zwiedzanych obiektów mogą wystąpić kolejki, które w okresach turystycznie szczytowych mogą być  nawet kilkugodzinne niezależnie od pory dnia.  Proszę też wziąć pod uwagę , że wycieczkę tworzą uczestnicy przylatujący z różnych lotnisk kraju i w różnych porach dnia. Zadaniem pilota jest analiza występującej na miejscu sytuacji , godzin wydawania przez hotel śniadań oraz godzin przelotów poszczególnych uczestników wycieczki i dostosowanie do tego przebiegu realizacji programu zwiedzania, tak aby został zrealizowany w całości i w sposób jak najmniej uciążliwy dla turystów.  Z tego tez tytułu kolejność zwiedzania może ulec zmianie. Jeśli w pierwszy lub ostatni dzień wycieczki przylot/odlot będzie odbywał się odpowiednio w godzinach dopołudniowych/popołudniowych, dni te mogą być dniami, w których zamiast czasu wolnego będzie realizowany program zwiedzania.

 

Imprezy fakultatywne - to wycieczki realizowane poza programem podczas trwania imprezy turystycznej i są płatne na miejscu trwania imprezy. W opisach programu znajdują się propozycje wycieczek wraz z orientacyjnymi cenami. Ceny mogą ulegać zmiannie w zależności od ilości chętnych. Zazwyczaj odbywają się przy minimum uczestników na jedną wycieczkę wynoszące 80% liczebności grupy.

 

Wizy - Obywatele polscy nie potrzebują wizy przy wjeździe do krajów Unii Europejskiej. We wszystkich pozostałych krajach są wymagane są paszporty ważne co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu z wyjazdu a często także wizy( informacja na temat wiz jest zawarta w programie wycieczki) oraz na stronie MSZ www.msz.gov.pl. Obcokrajowcy natomiast muszą uzyskać wizę we własnym zakresie.

 

 Ubezpieczenie dodatkowe - polecamy ubezpieczenie  zwrotu kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej za dopłatą 2,5% całkowitej wartości imprezy. Jest to nieobowiązkowe ubezpieczenie, gwarantujące zwrot kosztów rezygnacji lub przerwania uczestnictwa w imprezie turystycznej z przyczyn losowych niezależnych od uczestnika takich jak: nieszczęśliwy wypadek, przedwczesny poród, nagła poważna choroba,, śmierć uczestnika albo członka najbliższej rodziny, poważna szkoda w mieniu uczestnika powstała w wyniku działania ognia, katastrof żywiołowych lub przestępstwa. Towarzystwo Ubezpieczeniowe zwraca koszty poniesione w związku z rezygnacją po odpowiednim udokumentowaniu przez Uczestnika zdarzenia (raport z policji, zaświadczenie od lekarza, akt zgonu itp.) Ubezpieczyciel zastrzega sobie prawo zweryfikowania przedstawionych dokumentów oraz powołania niezależnych od Ubezpieczonego  biegłych specjalistów.

 

Kradzież, zagubienie dokumentów-  w przypadku kradzieży lub zagubienia dokumentów niezbędnych do powrotu do kraju Uczestnik jest zobowiązany zawiadomić o tym fakcie pilota wycieczki, której jest uczestnikiem, który udzieli wszelkich niezbędnych informacji i pomocy oraz zgłosić się do najbliższego konsulatu lub ambasady RP, którzy maja obowiązek udzielenia wszelkiej pomocy ( łącznie z finansową i prawną)wszystkim obywatelom RP.  W przypadku braku polskiej placówki należy zgłosić się do placówki państw Unii Europejskiej.

 

Walutą  obowiązującą w większości krajów, do których wyjazdy organizuje REGENT  jest EURO ( Austria, Niemcy, Włochy, Francja, Grecja, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Finlandia, Irlandia, Hiszpania i Holandia). W pozostałych krajach ( Wielka Brytania, Szwecja, Dania, Norwegia) obowiązują dotychczasowe waluty narodowe, w które można zaopatrzyć się w kraju przed wyjazdem w bankach lub kantorach. Polskie karty płatnicze Visa i Mastercard są honorowane we wszystkich krajach, do których organizowane są przez REGENT wyjazdy.

 

                                                                                                                             Biuro Podróży „REGENT”

 

 

 

PFR - Polski Fundusz Rozwoju

Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego „Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”, udzieloną przez PFR SA.